Σελίδες

10 Ιαν 2011

«Γελάω με όσους λένε ότι θα φύγω…»


Ο Ανίς Μπουσαϊντί επιβεβαίωσε πλήρως όσα το PAOK24 ανέφερε την Παρασκευή και αφορούν το δικό του μέλλον στον ΠΑΟΚ. 
Ο Ανίς Μπουσαϊντί μίλησε στον Sport 103 και αρχικά αναφέρθηκε στον τραυματισμό του:

«Ο τραυματισμός είναι αρκετά σοβαρός αφού πρόκειται για θλάση δευτέρου βαθμού. Ο γιατρός μου είπε ότι θέλω ένα μήνα για να επιστρέψω. Εδώ και δύο εβδομάδες κάνω πρόγραμμα καθημερινό και πιστεύω ότι σε δύο εβδομάδες θα επιστρέψω».

Αναφερόμενος στην ομάδα που είδε από την κερκίδα τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να ευχαριστηθείς ένα παιχνίδι από την κερκίδα. Χθες το κατάλαβα πόσο δύσκολο είναι να βλέπεις ως φίλαθλος το παιχνίδι από έξω. Δεν είμαι από εκείνους που μπορώ να βλέπω την ομάδα από την κερκίδα»

Για την επιστροφή του υποστήριξε: «Εύχομαι να γυρίσω γρήγορα. Στόχος μου είναι να παίξω κόντρα στον Άρη στα τέλη Ιανουαρίου. Είναι δύσκολο να γυρίσω νωρίτερα. Λίγες ημέρες πριν από αυτό το ματς θα επιστρέψω».

Όταν στον Μπουσαϊντί τέθηκε θέμα για το αν θέλει να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ όπως άλλωστε διέδιδαν και δικοί του άνθρωποι, ο Τυνήσιος ξέσπασε:
«Ποτέ δεν είπα σε κανέναν ότι θέλω να φύγω. Πάντα λέω ότι μου αρέσει να παίζω στον ΠΑΟΚ και πάντα γελάω όταν διαβάζω τα αντίθετα. Μόνο από την Τυνησία με πλησίασε μία ομάδα και τους είπα ότι έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ μέχρι το καλοκαίρι. Τους είπα, αν φύγω τον Ιούνιο ίσως συζητήσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Τα μετέφεραν αλλιώς στο επίσημο site της ομάδας. Τους ξεκαθάρισα ότι αν τελειώσει το συμβόλαιό μου και δεν συνεχίσω στην Ευρώπη ίσως επιστρέψω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου